
Servisní a obchodní podmínky
Společnost Nivona poskytuje na všechny své výrobky zakoupené u autorizovaných prodejců plnou záruku 24 měsíců. V případě jakékoli závady na Vašem kávovaru Vám stačí kontaktovat Vašeho prodejce nebo naši servisní linku. Tím Vaše starosti končí. Zpravidla následující pracovní den si u Vás kávovar vyzvedneme a opravený Vám jej během několika dní dopravíme zpět.
Termíny oprav:
Všechny opravy kávovarů Nivona jsou hotové zpravidla nejdéle do 3-5 pracovních dní. K tomuto času je třeba připočítat čas na dopravu přístroje do našeho servisu či zpět k Vám. V případech, kdy požadujeme expresní termín opravy Vašeho kávovaru Nivona a oprava je prováděna naším technikem přímo na místě u Vás (naříklad gastro provozy, hotely apod.), je odezva reakce technika zpravidla 24hodin či méně (v závislosti na lokalitě). O termínu a stavu Vaší servisní zakázky Vás vždy průběžně informujeme. Aktuální stav Vaší zakázky můžete také sledovat v sekci sledování zakázky.
Před každou opravou obdržíte podrobný rozpočet opravy. Dopředu tak budete vědet nejen veškeré náklady, ale i přesnou závadu, případně i její příčinu. Pokud s rozpočtem nebudete z nějakého důvodu souhlasit (například oprava nebude u velmi starých kávovarů rentabilní) pak Vám neopravený kávovar zašleme zpět. V takovém případě hradíte pouze diagnostiku přístroje (450Kč) a náklady na dopravu přístroje.
Poskytované záruky:
V případě záruční opravy se automaticky prodlužuje doba trvání záruky na Váš kávovar Nivona o dobu trvání opravy. Na pozáruční opravy kávovarů Nivona poskytujeme záruku 6 měsíců. O každé provedené opravě obdržíte detailní rozpis práce a také výstupní servisní diagnostický protokol.