
Odeslání kávovaru do servisu
Nejpohodlnějším způsobem pro zajištění opravy Vašeho kávovaru Nivona je nezávazné vyplnění následujícího formuláře. Po jeho vyplnění Vás budeme kontaktovat a domluvíme s Vámi další postup, případně konkrétní termín vyzvednutí přístroje u Vás. Na základě popsané závady Vám také sdělíme orientační odhad ceny opravy a společně probereme možná řešení. Po vyzvednutí a prohlídce Vašeho kávovaru naším technikem Vám zašleme přesný rozpočet opravy. Opravený kávovar Vám bude doručen zpět během několika dní.
Jak připravit kávovar pro odeslání
Z přístroje vypusťte vodu (postupujte dle návodu k Vašemu kávovaru), vysypte zbytky kávy a ze zásobníku na zrnkovou kávu vyndejte nespotřebovanou kávu (možno i pomocí vysavače). Kávovar spolu s popisem závady a Vaší adresou zabalte do vhodné (pokud možno originální) krabice. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, přepravní box Vám zašleme (placená služba).
Pokud si u Vás kávovar vyzvedává naše kurýrní služba, není třeba vyplňovat žádnou adresu, pouze zabalený kávovar předáte v domluvenou dobu pracovníkovi kurýrní služby, který Vám vydá potvrzení o převzetí. Věnujte, prosím, pozornost důkladnému zabalení přístroje. Nemůžeme ručit za poškození, která vzniknou při přepravě vlivem nevhodného zabalení.