
Pravidelná servisní prohlídka
Společnost Nivona doporučuje, pro zajištění dokonalé kvality připravované kávy, provádět u svých kávovarů pravidelné servisní prohlídky. Tyto servisní kontroly jsou doporučovány vždy po 3 - 5 tisících porcích udělané kávy nebo vždy po 2 letech provozu Vašeho přístroje.
Váš kávovar Nivona je při této servisní prohlídce v našem servisním středisku napojen na pc-diagnostiku (diagnostika je účtována zvlášť sazbou 350 Kč bez DPH). Ta zkontroluje všechny důležité hodnoty při přípravě kávy, provede se kompletní vnitřní vyčištění přístroje, kontrola těsnosti a tlaku, výměna nejvíce namáhaných těsnění, revize spařovací jednotky a výměna těsnění ve spařovací jednotce, vyčištění a správné nastavení mlýnku... V případě závažnější závady na Vašem kávovaru, která není kryta pravidelnou servisní prohlídkou Vás budeme samozřejmě kontaktovat a podrobně Vás seznámíme s možným řešením opravy. Zpět se Vám tak vlastně vrátí téměř nový, perfektně nastavený a vyčištěný kávovar. Součástí je i výstupní diagnostický test Nivona, o kterém obdržíte tištěný protokol.
Pravidelná servisní prohlídka Nivona stojí 2299 Kč bez DPH. A pokud se pro ni rozhodnete, stačí vyplnit servisní formulář. Váš kávovar si u Vás vyzvedneme a po jeho prohlídce a provedení všech servisních prací Vám jej opět dopravíme až k Vám domů (doprava kávovaru je zpoplatněna částkou 200Kč/cesta bez DPH). Zpravidla je přístroj zpět u Vás do 10 pracovních dní, v závislosti na vytížení našeho servisního oddělení.
Tímto pravidelným servisním čištěním pomáháte nejen výrazně zlepšit kvalitu a chuť připravované kávy, ale i významně zvyšujete životnost Vašeho kávovaru Nivona. Servisní prohlídka může být také vhodným doplňkem při prodeji Vašeho kávovaru, protože tím dáváte jistotu, že Váš kávovar je v bezvadné kondici.